وزنه چدنی آسانسور | وزنه گالوانیزه آسانسور | تولید و پخش سراسری | عکس + قیمت

فروش انواع وزنه آسانسور چدنی و وزنه آسانسور گالوانیزه با قیمت عمده و مشاوره خرید در بازرگانی آسانسور برزده ، قیمت وزنه چدنی و گالوانیزه آسانسور در واتس آپ

وزنه چدنی آسانسور | وزنه گالوانیزه آسانسور | تولید و پخش سراسری | عکس + قیمت

فروش انواع وزنه آسانسور چدنی و وزنه آسانسور گالوانیزه با قیمت عمده و مشاوره خرید در بازرگانی آسانسور برزده ، قیمت وزنه چدنی و گالوانیزه آسانسور در واتس آپ

وزنه چدنی آسانسور | وزنه گالوانیزه آسانسور | تولید و پخش سراسری | عکس + قیمت

مرکز تولید قطعات آسانسور برزده با استفاده از تکنولوژی روز اقدام به عرضه و فروش انواع محصولات استاندارد آسانسور با کیفیت تضمینی نموده و با در اختیار داشتن پرسنل قوی و تیم فروش به روز درصدد است تا محصولات خود را در بازار عرضه نماید. داشتن تنوع بالا و عرضه محصولات با کیفیت و تحویل سفارشات در سریعترین زمان ممکن از ویژگی های مهم این مرکز می باشد.

_________________________

برای دریافت قیمت و مشاوره با شماره های زیر تماس بگیرید .
تلفن همراه :

09127928366
09128938223
09193906235
09215707276

تلفن ثابت : 02136281265


آدرس : تهران - ورامین - خیابان شهید بهشتی پ 71

آخرین مطالب

پیوندها

وزنه چدنی آسانسور با قیمت مناسب و ارسال فوری

يكشنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۱۲:۳۵ ب.ظ

تولید و خرید و فروش انواع وزنه چدنی آسانسور و قیمت روز وزنه های چدنی آسانسور را باید از فروشنده عمده قطعات آسانسور بخواهید و ما با تولید و ارائه بدون واسطه آن توانستیم نقشی مهم در تولید ساخت و عرضه قطعات آسانسور داشته باشیم برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید 

 

ساخت وزنه چدنی آسانسور

وزنه چدنی آسانسور

ساخت آسانسور جدید معمولاً با پیشخوان های سرب انجام نمی شود اما وقتی کاربر نهایی بخواهد یا نیاز به افزایش ظرفیت آسانسور موجود داشته باشد ، به یک ضد وزنه چدنی آسانسور جدید نیاز دارد. به ندرت جایی وجود دارد که در وزنه چدنی آسانسور ضد وزنه چدنی آسانسور وجود داشته باشد که به دلیل محدودیت های اتاق سر ، پشته را افزایش می دهد. اینجاست که سرب محصولی ارزشمند برای حل مسئله است. از آنجا که سرب بسیار متراکم تر از فولاد است - تقریباً 45٪ بیشتر از آن - شرکت انجام دهنده این ارتقاء قادر به حذف وزنه چدنی آسانسور های موجود از فولاد یا چدن است تا زمانی که به جایی برسند که یک ارتفاع انباشته شده مربوط به پیشخوان های سرب وزنه چدنی آسانسور لازم را فراهم کند. تعادل ظرفیت وزنه چدنی آسانسور جدید. هر وزنه چدنی آسانسوری که پیمانکار خارج می کند با وزنه چدنی آسانسوری جایگزین می شود که 45٪ سنگین تر است. ضد وزنه چدنی آسانسور گیری مجدد آسانسور به یک مسئله ریاضی ساده تبدیل می شود. سرب اغلب جایگزینی است که کار را انجام می دهد.

 

Counterweights استیل

Mars Metal همچنین با توجه به اندازه و شکل مورد نیاز مشتری ، ضد بارهای فولادی تولید می کند.

 

اندازه های سفارشی و وزنه چدنی آسانسور استاندارد OEM به هر مقدار موجود است

 

صفحات برش خورده تولید از Cobble ، Secondary Palate و Coil کمترین هزینه را با بالاترین کیفیت برای شما فراهم می کند

 

وزنه چدنی آسانسور سبد خرید ما را ببینید

با ما تماس بگیرید و به ما بگویید که راه حل را برای شما آماده کرده ایم. کارمندان و مهندسین با استعداد و توانمند ما در زمینه طراحی راه حل ، تولید وزنه چدنی آسانسور (های) لازم و تولید آنها و در صورت نیاز آنها با شما همکاری خواهند کرد. ما را به چالش بکشید و به ما نشان دهیم که چه کاری میتوانیم انجام دهیم تا مشکلات ضد وزنه چدنی آسانسور شما را برطرف کنیم و مسیر تکمیل را هموار کنیم.

 

Counterweights سرب و آسانسور سرب

وزنه چدنی آسانسور آسانسور سرب از Nuclead تا 100000 پوند

 

از وزنه چدنی آسانسور آسانسور نوکلئاز در ساختمانهای قدیمی و جدید ، در ساختمانهای مدرسه و ساختمانهای مرتفع استفاده شده است.

Nuclead توانایی ریختن سرب مداوم تا 40،000 پوند را دارد. استاندارد و تا 100000 پوند برای درخواست های خاص ، و می تواند وزنه چدنی آسانسور های سرب سفارشی را در هر اندازه و تا آن مقادیر تولید کند.

کشتی های هسته ای وزنه چدنی آسانسور آسانسور را برای برنامه های خاموش و تکراری به عنوان مثال به ارمغان می آورند:

 

برخی از مشتریان ما خدمات آسانسور را ارائه می دهند و برای فعال کردن گواهینامه های آسانسور به وزنه چدنی آسانسور آسانسور سفارشی نیاز دارند. اینها معمولاً مشتریهای تکراری هستند و Nuclead قادر است نیازهای خود را به موقع تامین کند

Nuclead همچنین وزنه چدنی آسانسور آسانسور سفارشی را برای یک پروژه خاموش مانند امکانات دانشگاه کم ارتفاع یا آسانسورهای پر سرعت در یک آسمان خراش فراهم می کند

فرآیند ساختن هسته آسانسور با استفاده از قالبهای سرب سفارشی که معمولاً مطابق مشخصات مشتری ما ساخته شده است ، همانطور که ​​توسط طرح یا فایل CAD / CAM مشخص شده است ، آغاز می شود. سرب یا آلیاژ سرب در این قالب ها ریخته می شود ، وزنه چدنی آسانسور سرب بازیگران متعاقباً به مشخصات نهایی ساخته می شوند و یا با آبکاری ، روکش پودری یا رنگ آمیزی به پایان می رسند.

 

پس از بازرسی ، آنها را مستقیماً به حوض شما تحویل می دهند.

برای لیست کامل محصولات موجود در این سایت ، به صفحه فهرست محصولات و خدمات بروید

 

برای نقل قول سفارشی به صفحه نقل قول ها و سفارشات ما مراجعه کنید.

 

  •  اندازه گیری دقیق

  •  طراحی فشرده

  •  عمر طولانی



کاربرد : -

 

 این بلوک ها (وزنه چدنی آسانسور های مرده) از هر دو کنسرت / M.S تشکیل شده اند. یا چدن و ​​داخل یک قاب فولادی ثابت شده است. با تعادل وزنه چدنی آسانسور کابین و 50٪ ظرفیت آسانسور.

 با طناب های سیم به حالت تعلیق در آمده و در جهت مخالف حرکت کابین حرکت می کند. این مجهز به چهار کفش راهنما است که بر روی ریلهای راهنمای وزنه چدنی آسانسور خلاف می رود.

 تعادل وزنه چدنی آسانسوری یا نیرویی است که دیگری را متعادل یا جبران می کند ، به عنوان وقتی که دو ماده با وزنه چدنی آسانسور ، قدرت یا تأثیر مساوی در تقابل با یکدیگر عمل می کنند. گفته می شود اشیاء در تقابل هستند.

 متعادل کردن جرم اتومبیل کامل و بخشی از بار دارای امتیاز ، و برابر است با وزنه چدنی آسانسور مرده خودرو به علاوه حدود 40٪ بار دارای امتیاز.

 کاهش توان مصرفی لازم برای جابجایی آسانسور.

 

انواع وزنه چدنی آسانسور

 

محصولات خالص سرب سالها وزنه چدنی آسانسور آسانسور سفارشی را به خود اختصاص داده است. از وزنه چدنی آسانسور ما برای جبران وزنه چدنی آسانسور خودروهای آسانسور در هر نوع ساختمان چند طبقه استفاده می شود. موتورهای آسانسور با پیش بینی های مناسب نباید به سختی کار کنند.

 

خالص سرب می تواند به سرعت به این نوع برنامه ها و به هر وزنه چدنی آسانسور مورد نیاز از 100 پوند تا 1000 لیتر سرب منجر شود. پیوست را می توان در هر مشخصات در قالب ریخته گری نصب کرد.

 

علاوه بر این ، ریخته گری می تواند بیشتر در فروشگاه ماشین ما اصلاح شود.

  • حمل و نقل نمونه
  • توضیحات محصول

صادرات وزنه چدنی آسانسور 

وزنه چدنی آسانسور

بهترین کیفیت بلوک پیشخوان وزنه چدنی آسانسور . این پیشخوان آسانسور  پس از دانستن کلیه نیازها و نیازهای آنها توسط ما در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این بلوک Counterweight Block است

با پشتوانه تجربه صنعت 55 سال ، ما به یکی از نامهای تحت تعقیب در زمینه تولید ، صادرات و تهیه فلزات آهنی و آلیاژهای آهنی ، آهن تبدیل شده ایم. دامنه ما در دسته هایی مانند ریخته گری چدن خاکستری ، ریخته گری از فلز منگنز ، ریخته گری از فولاد خفیف ، ریخته گری با کروم بالا و ریخته گری از آلیاژ در دسترس است. برخی از محصولات موجود در این محدوده ها شامل وزنه چدنی آسانسور کوره ، وزنه چدنی آسانسور چدن استاندارد برای کالیبراسیون ، آستر منگنز ، بشقاب فک ، میله ضربه ، مخروط مانتوی ، سهام فک ، رامر حلقه و ریخته گری محصول فولاد کربن است.

 

محصولات ما با استفاده از مواد اولیه درجه بالا تهیه شده از فروشندگان قابل اعتماد در بازار ریخته گری می شود. کیفیت محصولات ما مطابق با استانداردهای کیفیت بین المللی است. همه این موارد باعث شده است که ما یک نام معتبر و قابل اعتماد در بازار داشته باشیم. با گذشت سالها ، ما با موفقیت یک مشتری کلان را در سراسر شبه قاره هند ، آسیای شرقی ، آسیای جنوب شرقی ، شرق میانه ، آمریکای شمالی و جنوبی ، اروپای شرقی ، اروپای غربی ، آفریقا و اقیانوسیه به دست آورده ایم.

Crystal Home آسانسور مبتنی بر یک طراحی پیشخوان وزنه چدنی آسانسور کششی است که نسخه کمتری از آسانسورهای مسافر تجاری است که هر روز در آن سوار می شوید. برای این نوع طراحی مزایای زیادی دارد و از این رو استفاده مشترک آنها در ساختمانهای تجاری است. RAM بیش از 25 سال است که در آسانسورهای خانگی Crystal ما از این فناوری استفاده می کند. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، لطفاً جزئیات آن را در صفحه آسانسور بلورین خانگی مشاهده کنید.

خط تولید وزنه چدنی آسانسور 

خط تولید آسانسور منزل دوم ما Stratus called نامیده می شود. این محصولی نسبتاً جدید است که توسط RAM ارائه می شود اما مبتنی بر فناوری هایی است که ما برای ده ها سال در حال پالایش آن هستیم. هدف از ارائه Stratus ایجاد یک محصول مناسب برای برنامه های مسکونی است که تا 14 ساعت مسافرت مورد نیاز است اما با قیمت بسیار رقابتی. با ایجاد یک محصول با مشخصات متمرکز ، RAM توانسته است از هزینه های خود جلوگیری کند. این امر باعث می شود آسانسورها در خانه های بیشتری جذاب تر و در دسترس تر شوند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این تکامل جدید در آسانسورهای خانگی ، لطفاً به صفحه آسانسور Stratus ™ مراجعه کنید.

 

نصب های معتبری متعددی داشته و برخی از این موارد را می توان در گالری ما مشاهده کرد.

 

اگر می خواهید در مورد نیازهای خاص خود صحبت کنید لطفا با ما تماس بگیرید یا با شماره09127928366 تماس بگیرید و یکی از متخصصان آسانسور  ما خوشحال خواهد شد تا شما را از طریق جزئیات آنچه باید در نظر بگیرید و با شما ارتباط برقرار می کند ، تماس بگیرید. یکی از شرکای تجاری ما در آمریکای شمالی است.


وزنه چدنی آسانسور

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

برای دریافت image قیمت وزنه آسانسور کلیک کنید


021-28421323

رسانه پارسی